Movieizle'de toplam 5467 filmi izleyebilir, 62 kategoriye göz atabilir ve 10458 yoruma bakabilirsiniz.

Esaretin Bedeli Türkçe Dublaj izle

Esaretin Bedeli Türkçe Dublaj izle
Genç ve yakışıklı bir bankacı olan Andy karısını ve sevgilisini öldürdüğünden dolayı hapse mahkum edilir ve Shawshank hapishanesine gönderilir esaretin bedeli izle bu filmi ve daha kaliteli filmleri fullonlinefilmizle adresinden izliyebilirsiniz iyi seyirler dileriz. esaretin bedeli full izle, esaretin bedeli hd izle, esaretin bedeli izle, esaretin bedeli türkçe dublaj izle
Orjinal Adı : The Shawshank Redemption
Yönetmeni : Frank Darabont
Senarist : Stephen King , Frank Darabont
Yapımcı : Liz Glotzer , Niki Marvin
Aktörler & Aktristler : Morgan Freeman , Tim Robbins , Bob Gunton , William Sadler , Gil Bellows
Yılı : 1994 - ABD
IMDB : 9.3
Süre : 142 Dak.


Esaretin Bedeli Türkçe Dublaj izle
12 1 oy
1801 izlenme
  • Benzer Filmler

    

    Film Hakkındaki Düşünceleriniz

    YORUMLAR

    1. ersin
      05.09.2017 21:32

      On numara bir film tsk ederim on numarali admin son yillarda izledigim en guzel filmdi

    2. ÜmitK
      19.11.2014 00:44

      Film gibi film. Eskiden böyle filmler vardı. Artık görsel şovdan başka birşey yok. Emeği geçenlere teşekkürler.

      • admin
        19.11.2014 00:45

        @ÜmitK biz teşekkür ederiz

    3. Umut
      03.12.2013 19:46

      Ulan 2 saatimi boşa harcadım bide en iyi film seçilmiş neye yarar adam hapse giriyo ordan kaçıyo ne yani hiç güzel değildi berbat ötesi zaman kaybı

      • Kamu
        27.10.2014 23:44

        Öküz

      • ali s
        23.12.2014 15:11

        mal sen git şirinleri izle

    4. cihangir
      27.11.2013 00:53

      film cok güzel ve sitenizde hiç donma yapmadan seyir edebildim hiç bir sitede izleyemedim başka :) teşekkür ederiz

    5. cihangir
      27.11.2013 00:52

      film cidden harika ve bir çok sitede izlemeye çalıştım fakat çok donma yaptı ama bu sitede hiç donma yapmadı teşekkür ederiz.

      • 27.11.2013 00:54

        En iyi şekilde işimizi yapmaya çalışıyoruz.Bizi seçtiğiniz için biz teşekkür ederiz beyfendi.

    6. Mehmet Can
      20.10.2013 20:15

      gerçekten süper bir film izlemeye ve vakit ayırma kesinlikle değer gerçekten ve gerçecekten cok güzel bi filim ayrıca admine ayrı bi teşşekkürler böyle güzel bi paylaşım için

      • 20.10.2013 22:55

        En iyisini yapmaya çalışıyoruz sizler için asıl biz teşekkür ederiz bizi seçtiğiniz için.

    7. 19.10.2013 05:33

      mükemel

    8. 18.10.2013 20:56

      gerçekten söylendiği kadar varmış izlenmeye DEĞER

    9. ilter inan
      18.10.2013 22:52

      film çok sürükleyici sonu mükemmel

    10. Önder Üstündağ
      17.10.2013 16:23

      Ciddi olamazsın hiç bilmiyorduk :)))

    11. 17.10.2013 15:19

      oldukça güzell

    12. Gökhan Güllü
      10.10.2013 18:52

      Çok güzel ve güzel olduğu kadar da anlamlı bir film :)

    13. 09.10.2013 13:08

      film olduugunu anlamak bile cok zorr…cok gercekci .

    14. 08.10.2013 09:00

      Süperrrrr Harika bir film :D

    15. 07.10.2013 12:35

      iyiydi be ya

    16. harun
      07.10.2013 05:00

      kesinlikle izleyin süper ötesi bir film

    17. sibel
      04.10.2013 15:27

      filim izlenmeye deyer mütiş bir film

    18. Ahmet
      25.09.2013 04:19

      Gelmiş geçmiş en iyi film seçilmesinin cidden hakkını veriyor müthiş bir film !

    19. merveaslnl
      12.09.2013 22:22

      bu film gerçekten en iyisii.

    20. ali
      04.09.2013 10:29

      mükemmel bir film

    21. imaj_2
      20.08.2013 16:25

      admin çok tşk ederim çok harika bir filmmm …

    22. yağmur
      19.08.2013 04:38

      harikaaaaaaa